Subnormalia, azaz Doktorland

Két verzió van:
A. bértollnokok vagyunk és a szociktól / libsiktől / narancsmanóktól / radikálisoktól kapott luxuslimuzinokkal osonunk atombunkertől atombunkerig;
B. hiszünk a kussolás bűnös mivoltában...

* * * * * * * * * * * * * * * *
Ha esetleg nem bírod magadban tartani:
subnormalia-kukac-freemail-pont-hu
* * * * * * * * * * * * * * * *

Blogz & linkz

Gulyásdemokrácia

Lashee

Mandiner

Medwe

Michael Knight

Oszkó Péter

Tóta W. Árpád

Vastagbőr

Véleményvezér

Zoli vagyok

+

Linkcsere partnerek





Google PageRank
blog

Portfolioblogger

Portfolio hírek

Hirdetés

Laszt kommentz

  • theos tzilag: "rokknyugger" Sok van . De nem homogén csoport egységesen kezelhető problémája. Valahová leírtam ,... (2018.08.23. 16:31) Omnipotens titánok
  • Szúrófény: @micimate: Tacitustól tudom, hogy azért lesz valakiből politikus, mert lopni akar. Jancsó Miklós "... (2014.08.02. 06:45) Egy illuzionista lázálma
  • Szúrófény: Nem messzi tájak felfedezője Demagógiában járt Göre Gábor Demagógia hatalmas, mondhatnám határt... (2014.08.02. 06:32) Álszent igazságosztás
  • Szúrófény: Abszurd mese Hol volt, hol nem volt az állami vagyon. A moszkvai világbirodalmon túl, az átláthat... (2013.05.29. 03:57) Abszurd vonal,...
  • Holnap Kapitány: Alternatív évértékelés, a hippikorszak muzsikájával: iloveyouso.blog.hu/2012/02/07/a_balkanra_tart (2012.02.08. 10:22) Az illuzionista hibajavítás
  • Utolsó 20

Elrugaszkodás a jogtól

2011.10.06. 12:59 | jolanbela | 57 komment

Címkék: alkotmánybíróság gazdaságpolitika jogállam kedves vezető portfolioblogger joguralom balsai jelentés

A Kedves Vezető szerint tavaly összefogtunk, idén megújultunk, de jövőre egyenesen elrugaszkodunk az Európa válságától, mert úgy hajt bennünket a keleti szél, hogy jövőre akár még +0 is lesz a gazdasági növekedés. Azonban egy dologban időarányosan bizonyosan piszok jól állunk és előre teljesítettük az Európától való elrugaszkodást, ez a jog. Az európai jogtól való elrugaszkodásunk egyik legutóbbi és legszínvonalasabb példája a Kedves Vezető által 6 hónap után teljesen véletlenül épp nemrégiben nyilvánosságra hozott Balsai-jelentés. Idézet:

"Vizsgálatom során felmerült, hogy a motivációra és a felsorolt események láncolatára tekintettel felvetődhet a [...] terrorcselekmény elkövetésének lehetősége is" - jelenti ki Balsai, aki szerint a 2006. október 23-án Budapesten történtek alkalmasak voltak a lakosság megfélemlítésére, "ugyanis nemcsak a közterületeken jelen lévők, de a tv-nézők tudatában is alappal keletkezhetett reális félelemérzet".

És még az egyszerű embereket vádolják azzal, hogy összeesküvés elméleteket gyártanak, miközben a végletekig objektív Balsai igazságos István a jelentés (2011. március 15-én készült) megalapozásához korábban beterjeszti a jogállamot alapjaiban megkérdőjelező Semmisségi törvényt (2011. március 7-én fogad el a parlament) és jutalmul, a korábban a jelentésben is elismert és a jelentést alátámasztó bírói döntéseket hozó Szívós Máriát a végletekig objektív Balsai igazságos Istvánnal együtt alkotmánybíróvá jelöli a Kedves Vezető, és nyilván a parlamenti falkája meg is választja annak őket (2011. június 27-én). Ezt követően az új alkotmány előkészítésében bohóckodó Salamon László beterjeszti az Alkotmánybíróságról szóló 2/3-os törvényt (2011. október 3.), amelynek eredményeként 12 ügy marad 2012. január 1-el az Ab asztalán a szerény kb. 1600-ból, így többek között szemétbe kerül az a 7 beadvány is, amely a Semmisségi törvény alkotmányellenességének megállapítását kérte, amelyre az Ab sajtófőnöke, Sereg András azt mondta, hogy soron kívül fogják tárgyalni.

Ezzel a kör bezárult.

A jogot eszközként használva bizonyította be a Kedves Vezető és vazallusai, hogy nekik van igazuk. A valóság az, amit a Kedves Vezető kinyilatkoztat.

De vajon milyen idea hozta létre a jogot? Ez lehetett a célja?

Meggyőződésem, hogy a jog emberi gyarlóságunk elleni védelemként jött létre, hogy legyen esélyünk megmenteni magunkat, lelkünket a gyarló gyűlölettől, az öldöklő önkénytől, a fortélyos félelemtől, a haragvó hatalomvágytól, a beteges bírvágytól, az álszent hazugságoktól.

A jog nem fegyver, amelyet ellenségeink legyőzésére kell felhasználni. Sajnálatosan azonban ma kifacsart, abszurd logikával erénynek állítják be, hogy a jogi eszközökkel elrabolják mások megtakarításait és „nyugdíjvédelem” meg „országvédelem” neveket kapják a keresztségben ezek az akciók. De kinek az igazsága ez? A tolvajoké? És hol lesz a vége? A dilettáns gazdaságpolitikát elrejtendő vajon mikor jutunk el odáig, hogy pl. az állam „minden jó szándéka ellenére” rákényszerül a betétesek pénzének védelmére, vagy az MNB-ben „pihenő” 5000 Mrd Ft megvédésére? Az igazság nevében a jog fegyverével kardélre hányunk mindenkit, aki nem tetszik a Kedves Vezetőnek, mert tagadja elmebeteg világlátását?

Elszomorító, hogy a jogállam őrei is milyen könnyen megtéveszthetőek és milyen könnyen megtévednek. A lisztporral fehér gidalábank álcázott patás lábat beengedték a joguralom kapuján, pl. amikor az indoklás nélküli kirúgásokat alkotmányellenességük ellenére még 3 hónapig hatályban hagyták, vagy amikor a manyup pénzek elrablásáról a téma jelentőségét meghazudtoló módon, vagy épp azért, de hallgatva sunnyognak. Mindezt az árulást persze eufémista módon saját magának az Ab elnöke, mint vállalható kompromisszumként magyarázza, hogy megmaradjon a jogállam őreinek szervezete.

De mit is őriznek jelenleg?

„A most kialakult helyzet újdonsága, hogy a demokrácia morális alapjainak kérdése minden korábbinál élesebben lett a közbeszéd fő témája. Ebben a vitában a köztársasági elnöknek kötelessége tisztázó szándékkal megszólalnia.
A demokrácia és az alkotmányos jogállam működése nem korlátozódhat a jogszabályok betartására. Alapvető erkölcsi normák betartása is szükséges. Ezen alapul a politikába és végső soron a demokráciába vetett bizalom.
A felelős döntés lehetőségét veszítik el az állampolgárok, ha a nyilvánosság előtt elhangzó tényállítások, ígéretek, programok nyilvánvalóan nem felelnek meg az igazságnak, a valódi szándékoknak.”

A fentiek 2006-ban hangzottak el Sólyom László Köztársasági Elnök és volt alkotmánybírósági elnök szájából, reagálva az Öszödi Igazmondó szavaira. Vajon van-e a morális piedesztál magaslatain tükör, amitől meg lehetne kérdezni: Tükröm, tükröm mondd meg nékem, ki a világon a morálisan leghitelesebb ember? Vajon az Ab elefántcsont tornyaiba behallatszanak-e a morálnak és a józan észnek elárvult hangjai?

Mit gondolnak hová fog vezetni mindez? Azt tetszenek hinni, mint a Kedves Vezető és Szent Jobbja, hogy hamarosan jön az 1001. éjszaka mesés leosztása, amivel egycsapásra majd visszanyeri az ország összes, általuk eddig arroganciájuk és dilettantizmusuk miatt eljátszott minden megtakarítását? Azt gondolják, hogy a joguralom dogmainak bástyáit lebontva, a jogot fegyverként használva kielégítik a Balsai-jelentés által a legmagasabb szintről felkorbácsolt gyűlöletet, haragot, majd mindez a gyűlölet a Kedves Vezető egyetlen szavára varázsütésszerűen szeretetté változik?

Infantilis illúzió.

Úgy tűnik ismét elkerülhetetlen. Elkerülhetetlen, hogy most is, mint minden megelőző korszakban személyes tapasztalatot szerezzenek az emberek arról, hogy mit is jelent a demokrácia, a joguralom, illetve ennek lebontása és hiánya.
Őszintén remélem, hogy ez a tanulás, tapasztalás sokkal kevésbé lesz fájdalmas, sokkal kevesebb szenvedéssel fog járni, mint ahogy a történelem ezt eddig mutatta.
 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://subnormalia.blog.hu/api/trackback/id/tr523282371

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: MSZP: te nem tudod, milyen jó (lenne) nélküled 2011.10.07. 12:23:00

Avagy miért kell egy határozott, biztos mozdulattal arcon rúgnunk az MSZP-t, ha meg akarunk szabadulni a Fidesztől....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

commando 2011.10.07. 09:38:38

"A Führernek mindig igaza van!"

preddy 2011.10.07. 10:06:19

Helyesbítek: A Führereknek, a Ducéknak és a Generalisszimuszoknak mindig igazuk van...

Bogyó 2 2011.10.07. 10:18:50

Nem szerettem az előző garnitúrát, mert loptak, csaltak, hazudtak. Sok jogellenes dolgot cselekedtek.
Most nincs ilyen gond.
Ők törvénybe foglalják.

ügyfélszolgálatos 2011.10.07. 10:19:27

@preddy: Kivéve amikor agyonlövik, akasztják stb... őket.

ügyfélszolgálatos 2011.10.07. 10:21:54

@Bogyó 2: Igen de nem lehet állandóan azzal indokolni, hogy emútnyócév. Attól még hogy a szocik gusztustalanok voltak nem menti Orbánt és sleppjét hogy arrogáns dilettáns idióták.

William Kidd 2011.10.07. 10:26:42

2006-ban állami terrorizmus volt Gyurcsányék részéről ez nem vitás, bűnhődniük kell. A probléma csak annyi, hogy ugyanez kitelik a Patáséktól is, hasonló módszerekkel kormányoznak és irányítják az országot. Egy kutya ez mindkettő, nincs különbség, csak annyi változik hogy ki van épp hatalmon és ki ellenzékben.

nu pagagyí 2011.10.07. 10:37:09

A hatalom éppen most árulja ki saját népét. Izgatottan kilincsel különböző diktatúráknál, hátha megtalálja az a fix segget, amit kollektíven nyalhat.

fidesz = házmesterek pártja 2011.10.07. 10:42:17

@William Kidd: az a baj, hogy amit te terrorizmusnak nevezel az a tetves náci fajtád megfékezésére tett kísérlet volt.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2011.10.07. 10:49:11

@ügyfélszolgálatos: már csak azért is lejárt lemez az "emútnyócév", mert azóta már eltelt lassan másfél év, és ez az elmúlt nyolc évnek, éppen a 20%-a, egy ötöde, vagy nevezze mindenki ahagyan kényelmesebb neki, a lényeg — már számottevő része.

vagyis az elmúlt nyolc évnek már jelentős részét a fidesz kúrta el hogy klasszkusokkal éljek — nem kicsit, nagyon.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2011.10.07. 10:51:45

@William Kidd: kicsit fogalomzavarban vagy, a terroristák azok voltak, akiket a rendőrségek meg kellett volna fékeznie 2006-ban — az a csőcselék, akit a jobboldal hergelt fel.

2011.10.07. 11:22:14

Beszélgettem rendőrökkel a 2006 őszi eseményekről. A TV ostromnál ugye csúnyán megverték, megalázták a rendőröket a csőcselék, akik egyesek szemében szabadságharcosok voltak. A rendőr is ember, ezért forrt bennük a düh és a bosszúvágy a társaik bántalmazása miatt. És 23-án bosszút álltak.
Ki a hibás?
Engem nem vert meg egy rendőr sem. Talán azért, mert otthon néztem a tévében , mert tudtam, hogy verés lesz. Megmondták egyértelműen, hogy mindenki menjen haza, mert nem bejelentett tüntetésről van szó és mint ilyet fel kell oszlatni, mindegy, hogy ki vesz részt rajta. De a narancsosok csak megtartották, ezzel saját híveiket sodorták veszélybe. Az uszítók között kell keresni a vétkest, nem a rendőrök között, akik a törvénynek megfelelően kezdtek oszlatni.

Mr. Waszabi 2011.10.07. 11:32:11

Asszem a demokrácia nem a törvényekről szól, hanem a törvényalkotás folyamat demokratikusságáról.
Jogállam lettünk demokratikus helyett. Micsoda különbség az az egy szó.

Roy 2011.10.07. 11:36:11

@roli101: Igazad van, és volt.
Volt TV-s kollégák meséltek a TV székház ostromáról. Halálfélelmük volt.

ügyfélszolgálatos 2011.10.07. 11:50:25

@William Kidd: Érdekes módon most hogy szarabb mint 2006-ban volt nincsenek gyújtogató barmok az utcán. Nyilvánvaló hogy akkor ki uszította őket.
Csatlakozom az előttem szólókhoz. A terroristák nem a rendőrök voltak. Ott van az a vén f@sz aki elkötötte a tankot. Ne mondd már hogy az is rendes ember.

DillingerEscapePlan 2011.10.07. 11:54:28

@ügyfélszolgálatos: "Ott van az a vén f@sz aki elkötötte a tankot. Ne mondd már hogy az is rendes ember. "

kommenyisták ellen akarta felvenni a harcot tehát nemhogy rendes, de egyenesen tiszteletre méltó ember. nemis értem hogy nem kapta meg smittpáltól a magyar köztársaság érdemkeresztjét vagy valamit.

DillingerEscapePlan 2011.10.07. 11:56:51

"Őszintén remélem, hogy ez a tanulás, tapasztalás sokkal kevésbé lesz fájdalmas, sokkal kevesebb szenvedéssel fog járni, mint ahogy a történelem ezt eddig mutatta."

én meg őszintén remélem hogy a maszopnyikoknak legalább fájni fog :)

popocatepetl 2011.10.07. 11:58:37

@nu pagagyí: Látod, ennyivel is gyorsabb voltál, te már megtaláltad.

popocatepetl 2011.10.07. 12:00:56

@ügyfélszolgálatos: Nem, az egy idióta volt, aki elkötötte a tankot. És ezért lehet is ütni mindenkit ötszáz méteres körben.

popocatepetl 2011.10.07. 12:02:18

@holex: Csőcselék rendőrök szemben a csőcselék tüntetőkkel. Összeillenek. Csak hagyták volna ki ebből az ártatlanokat. Csak sajnos proli terrorista vezetői voltak akkpor az országnbak, akik nem védték meg a népüket. Nem baj, majd rohadnak a sitten.

popocatepetl 2011.10.07. 12:03:57

@waszabi: Ja, ha a barátaid vannak hatalmon, akkor elég a többség, ha a neked nem szimpatikusak, akkor vonják bele a haverjaidat a döntési folyamatba. Igazi fajtád-féle logika.

DillingerEscapePlan 2011.10.07. 12:05:45

@waszabi: ja. nagy különbség hogy mamár nem lövetnek meg gázosítanak el tüntető tömegeket például.

2011.10.07. 12:09:42

@popocatepetl:
Akkor neked csak annyit kívánok, hogy legközelebb a te házadnál legyen békés tüntetés, mely során a békés tömeg gyújtogatni kezd és benn ég az egész családod, míg te kívülről nézed. A rendőrök pedig mondják, hogy nekik itt semmi dolguk, hiszen ez egy békés tüntetés.

popocatepetl 2011.10.07. 12:11:49

@roli101: bent égett bárki bárhol? azért hűj le kicsit!

2011.10.07. 12:17:11

@popocatepetl:
Valóban nem égett benn senki, talán mert voltak ott rendőrök is. De a tévé székháznál azért majdnem sikerült. A kukagyújtogatás pedig folyamatos volt.
A kívánságom pedig azért volt, hogy a hozzád hasonló sík hülyék saját kárukon tanulják meg, hogy ami nincs engedélyezve az tilos, ezt mondja a jog. Ezért élünk jogállamban.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2011.10.07. 12:50:21

@popocatepetl: az ártatlanok ki is maradtak belőle, én pl. egyetlen gumilövést se kaptam a szememre — de hát engem is uszított fel senki, hogy verjem szét a várost.

ügyes1 2011.10.07. 12:51:36

@popocatepetl: J Én a FIDESZ-nek drukkolok, de nem szívesen vállalnék veled közösséget. Sajnos Liopótmezőt bezáratták, pedig az igen jó hely lenne a számodra. Egy gumiszobában jól kiugrálhatnád, kiordítozhatnád magad. Talán ott le tudnál csillapodni, és aztán békésebb lennél. Persze nem remélem, hogy meg is gyógyulnál. Tudom, hogy arra nincsen esély.

William Kidd 2011.10.07. 13:16:49

@al kotmány aláiro álamfö: a jó büdös kurva anyádat te zsidó féreg! Az emberek teljes joggal adtak hangot haragjuknak és vonultak tüntetni Fletó hazugságai után, melyet utána fejlődő világbeli módszerekhez hasonlóan brutális karhatalmi terrorral vertek le. Remélem az ilyen kis faszszopókat, mint te majd Orbán pribékjei fogják rommá taposni és akkor majd elgondolkodol az emberi jogokról és a demokratikus normákról.

William Kidd 2011.10.07. 13:19:37

@holex: ja azonosítószám nélkül szétverni és bebörtönözni mindenkit, aki épp tüntet vagy a városban sétál, baloldali - liberális kormány alatt... Ez valóban egy európai demokráciára vall... Te vagy fogalomzavarban kis pajtás.

harcsapaprikás 2011.10.07. 13:30:11

@William Kidd: És most miért nem tüntetsz? Sokkal több a hazugság és minden szarabb.

Link Elek 2011.10.07. 13:59:52

2006-ban a náci hordák orban suggallatara alltak neki gyujtogatni, es tenyleg terroristak voltak.
nem csak budahazinak, hanme orbannak is bortonben a helye

KalapKabát 2011.10.07. 14:05:29

@William Kidd: Vegyél vissza, kérlek! Nem a Te autód égett sz@rrá az utcánkban, ahol a zemberek -teljes joggal- hangot adtak a felháborodásuknak! Hiába zsidózod le azt, aki nem ért veled egyet, nem őt minősíti, hanem téged. Volt túlkapás, nem is vitás, de szemellenzőn át nézni a világot NAGY HIBA! bocs....

doominogame · http://www.doominogame.com 2011.10.07. 14:10:39

Aki zavargásnak mondja a 2006-os eseményeket, az nagyon nem látja az ország, a kommunisták meg a fidesz valódi helyzetét.
Addig kellene visszatérni a normális jogi államba, amig nagyobb baj nem lesz. De lesz.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2011.10.07. 14:16:52

@William Kidd: nem tudom, hgy mióta számít békés tüntetőnek és ártatlan járókelőnek az, aki szétveri a város, gyújtogat és rongál. nyilván a Te definíciód szerint a gyilkosság akkor egyfajta simogatásnak számit, és az adócsalás pedig egy hétköznapi marketing trükk.

ébredj fel — kispajtás, rossz dimenzióban hiszed Magad.

blah 2011.10.07. 14:24:19

@www.doominogame.com: az a része amikor hétköznap törtek zúztak a városban szerintem zavargásnak nevezhető. Ezek után aki még 23.-án is elment tüntetni és nem számított arra ami történni fog, hát hogy is mondjam, Taigetosz pozitív.

William Kidd 2011.10.07. 14:46:30

@harcsapaprikás: Majd most mentek ti balosok, libsik, ratyik, nyugdíjas komcsik, biboldók. Mentek, jamboree-ztok, aztán hazamentek. :-)

Semmivel nincs több hazugság, egyik kutya másik eb, ugyanolyan hazugság az egész. MSZP vagy Fidesz, nem mindegy? Egy gyökerű a kettő, mindkettő egy soha nem volt rendszerváltás torzszülöttje és mindkettőt a nemzetközi zsidó háttérhatalom irányítja. Csak a céljuk közös, amíg itt marakodnak az emberek egymással, rajtuk, egész egyszerűen eltűnünk erről a földről, szó szerint kihalunk. Mások foglalják el a helyünket.

Lilarém 2011.10.07. 14:48:44

@DillingerEscapePlan: "én meg őszintén remélem hogy a maszopnyikoknak legalább fájni fog :) "

Fájni fog! Ugyanúgy ahogy a fideszesek is! Vagy az adóbevalláson majd fel kell tüntetni a pártszimpátiát is, hogy kedvezni lehessen a híveknek?

popocatepetl 2011.10.07. 14:57:24

@holex: sokan viszont kaptak olyanaok is akik szintén nem verték szét a fél várost, s ezt lehet tagadni, csak már kicsit kínos.

popocatepetl 2011.10.07. 14:59:32

@roli101: tudod mit? inkább égjen benn a te szipós fiúlány elhülyült gyereked, úgysem érdemes élnie a tőled örökölt génállománnyal!

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2011.10.07. 15:02:15

@William Kidd: Ebben van valami. Mindkettő mesterséges, zsidók által létrehozott és pénzelt "párt".

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2011.10.07. 15:16:42

@popocatepetl: persze, fél nappal korábban már randalíroztak a bandák a városban, nem állítom, hogy helyes dolog, hogy ártatlanok szenvednek — de önként mentek oda? tudták, hogy zavargások vannak korábban? sejtették, hogy a zavargásokat meg fogják fékezni a hatóság emberei?

(ha bármelyik kérdésre a válasz a 'nem' lenne, akkor nem sajnálom őket a kevés eszük miatt, ha bármelyik kérdésre a válasz 'igen' lenne, akkor nem sajnálom őket a kevés eszük miatt).

ha átsétálok egy aknamezőm önként és felrobban alattam egy akna, akkor az ellenség a hibás, vagy én vagyok barom, hogy háborús zónába mentem, amikor mehettem volna máshova is?

popocatepetl 2011.10.07. 15:21:49

@holex: @ügyfélszolgálatos: Azért kriptonáci, mert ki meri ejteni a zsidó szót?

harcsapaprikás 2011.10.07. 15:27:12

@popocatepetl: Szerintem csak szimplán idióta veled együtt. De ilyen embereknek is kell lenniük.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2011.10.07. 15:27:23

@popocatepetl: én nem mondtam egy szóval se ilyesmit senkire.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2011.10.07. 15:32:58

Inkább játszatok!
www.coolbuddy.com/games/game.asp?gid=2000
Mindenki azt képzel a kalapos emberek helyébe, akiket akar...
Szép hétvégét! ;)

Whoo 2011.10.07. 15:33:16

Sziasztok!

Vegigfutottam a hozzaszolasokat, es elszomorito, hogy hova jutott Magyarorszag. Mar mindenki utal mindenkit? Van Zsido, van Naci, van Libsi, van Kommer, meg a joeg tudja meg mi minden. Viszont mindenki gyulol mindenkit. Felelmetes, hogy egy-ket hozzaszolo a masikat meg tudna folytani egy kanal vizben is akar. Ez lett a Magyar nepbol 2011-re.

En akkor jottem el az orszagbol, amikor a "szemkilovos" balhe volt, es azota kulfoldon elek. A tavozasomat nagyban befolyasoltak akkori esemenyek.

Meglatasom szerint ott csunyan ossze lettek mosva a dolgok, mert a bekes tuntetok koze szandekosan vegyitettek par szaz Fradi, Ujpest ultrat, akik vidaman mentek "rendort verni". Miert? Mert valakinek erdeke volt, hogy jo nagy balhe legyen. Na ezek a focihuliganok mindenek voltak, csak bekesek nem (sajat szememmel lattam a kossuth teri metroallomason leszallo kigyurt kopasz gyereket narancsszinu fideszes szeldzsekiben, amint a zold-feher elolapos telefonjan egyeztet a haverokkal).

Azt hiszem, hogy a sok jogrol, meg rendori tulkapasrol panaszkodo ember velemenye mas lenne, ha az o autojat gyujtotta volna fel a "bekes tunteto" tabor, es a vegen neki mondta volna azt a biztosito, hogy bocsi, ERRE nem fizetunk (ugy emlekszem, akkoriban ebbol eleg nagy felhaborodas is lett). Ketsegtelen, hogy a rendori toketlenkedes is hozzajarult a dolgok elfajulasahoz, de nekik azert elso sorban az volt a feladatuk, hogy fenntartsak a kozbiztonsagot, vedjek a magan- es a kozvagyont a sopredek ellen (keretik ez alatt nem a bekes demonstralokat erteni, hanem a huliganokat, akiknek csak egy celjuk volt). Velemenyem szerint nem a mezitlabas rendor fokent a hibas, hanem sokkal feljebb kell keresni a bunosoket, es az sem egyertelmu, hogy melyik oldalon.

Jo pelda erre a Narancsosok jelenlegi okt. 23-i akcioja is. Termeszetesen ok "nem tudtak a masik tuntetesrol", szoval nem szandekosan szerveztek ra, de eszuk agaban sincs valtoztatni az elkepzelesukon, meg ha honapokkal korabban is foglalta le valaki mas a masik helyszint. Ez szerintem minimum felveti a szandekos provokacio gyanujat. Egymastol par szaz meterre lesz ket rendezveny, melyek resztvevoi gyokeresen ellentetes nezeteket vallanak!

Nem tisztem egyik oldalt sem vedeni, foleg nem ugy, hogy kivulrol szemlelem az esemenyeket, de egy valami biztos: Az elmult par ev politikaja elerte azt, hogy jelenleg a magyar ember gyuloli a magyart! Ez KIZAROLAG a politikusok felelosseges, es sajnos ezt az uszito politika nagyban jellemzo a mostani vezetesre. AKI NINCS VELUNK, AZ ELLENUNK! Hova vezet ez? Abbol az orszagbol csak ugy lehetne valamit kihozni, ha mindenki vallt vallnak vetve dolgozna KOZOSEN!

s 2011.10.07. 15:42:59

Akkor még nem jön el a felismerés, amikor a sörétes puska csövét bedugom a szájába. El kell majd sütnöm, de akkor meg már nem jön el. Fel kell tennem a netre, hogy lássák, megtettem. Akkor majd sokan jönnek, hogy fake. Nem az. Lassan, nagyon lassan majd eljön a felismerés: demokrácia, jogállamiság nem azért kell, mert az olyan kurvára jól hangzik, meg európai. Azért kell, hogy ne dzsungeltörvények legyenek. Azért kell, hogy NE LEGYEN OKOM SZÁJBALŐNI EGY SÖRÉTES PUSKÁVAL. Mert lehetőségem éppen mindig lesz. Csak okom ne legyen.

s 2011.10.07. 15:55:52

@William Kidd: Kurvaszar ezt nekem most így kimondani, de az a helyzet, hogy igazad van. Sajnos.

William Kidd 2011.10.07. 16:06:43

@s: Azért mert most minden ballibes boldogan fikázza a Patás önkényét és diktatórikus módszereit az még nem jelenti azt, hogy Fletó és kormányának országpusztítása és terrorja feloldozást nyerne. Csak az oldal más - valójában az is csak a felszínen - az erkölcs, a működési elv, a jellemtelenség és a mocsok, ugyanaz.

harcsapaprikás 2011.10.07. 16:20:10

@popocatepetl: Semmi gond, kurvaanyázzál nyugodtan. Szerintem neked ennyi öröm maradt.
Ignore on.

ÖtletElek 2011.10.07. 16:47:58

@roli101: "ami nincs engedélyezve az tilos, ezt mondja a jog."

már bocs, de ez nettó hülyeség. a jog megmondja hogy mit tilos, és mivel bünteti azt aki mégis csinálja, illetve néhány dologról megmondja, hogy hogyan kell csinálni. de hogy minden amiről említést se tesz, ezáltal pedig nyilván nem is engedélyezheti, az tilos lenne, ez elég ostoba gondolat.

főztél már valami kaját saját ötletből? vagy kevertél már koktélt amit nem könyvből olvastál? megengedte azt neked bármilyen jogszabály? azonnal menj és add fel magad!

Dr. Klein Imre · http://subnormalia.blog.hu 2011.10.07. 17:39:11

Sajnos popocatepetl elhagyta köreinket egy időre. Az anyázást nem állom.

wanekus 2011.10.07. 21:50:55

Popó már csak ilyen. Szerintem a Hülye Járások Minisztériumában dolgozik. Tudjátok amelyiket a Matolcsyné férje vezeti. Azt ahol unortodoxak a gazdasági és a provokációs módszerek. (vagy mószerek?) ;-)

yoda-jedi 2011.10.09. 16:26:08

@Whoo: +1

sajnos a politikusoknak semmi nem drága... ha kell cigányokat ölnek, ha kell akkor "csőcseléket" és híveket veretnek...

mocskos sz@r maffia banda...
süti beállítások módosítása