Subnormalia, azaz Doktorland

Két verzió van:
A. bértollnokok vagyunk és a szociktól / libsiktől / narancsmanóktól / radikálisoktól kapott luxuslimuzinokkal osonunk atombunkertől atombunkerig;
B. hiszünk a kussolás bűnös mivoltában...

* * * * * * * * * * * * * * * *
Ha esetleg nem bírod magadban tartani:
subnormalia-kukac-freemail-pont-hu
* * * * * * * * * * * * * * * *

Blogz & linkz

Gulyásdemokrácia

Lashee

Mandiner

Medwe

Michael Knight

Oszkó Péter

Tóta W. Árpád

Vastagbőr

Véleményvezér

Zoli vagyok

+

Linkcsere partnerek





Google PageRank
blog

Portfolioblogger

Portfolio hírek

Hirdetés

Laszt kommentz

  • theos tzilag: "rokknyugger" Sok van . De nem homogén csoport egységesen kezelhető problémája. Valahová leírtam ,... (2018.08.23. 16:31) Omnipotens titánok
  • Szúrófény: @micimate: Tacitustól tudom, hogy azért lesz valakiből politikus, mert lopni akar. Jancsó Miklós "... (2014.08.02. 06:45) Egy illuzionista lázálma
  • Szúrófény: Nem messzi tájak felfedezője Demagógiában járt Göre Gábor Demagógia hatalmas, mondhatnám határt... (2014.08.02. 06:32) Álszent igazságosztás
  • Szúrófény: Abszurd mese Hol volt, hol nem volt az állami vagyon. A moszkvai világbirodalmon túl, az átláthat... (2013.05.29. 03:57) Abszurd vonal,...
  • Holnap Kapitány: Alternatív évértékelés, a hippikorszak muzsikájával: iloveyouso.blog.hu/2012/02/07/a_balkanra_tart (2012.02.08. 10:22) Az illuzionista hibajavítás
  • Utolsó 20

Választójogot az egész világnak!

2010.12.27. 17:54 | jolanbela | 324 komment

Címkék: nemzet állampolgárság választójog semjén zsolt demagógia nemzetállam pártpolitika önérdek határon túliak turáni átok kedves vezető

A legutóbbi Semjén vazallus Zsolt interjúból az kiderült, hogy Ő mit gondol a magyar állampolgárságról, cserébe viszont az egyébként eddig sem túl tiszta magyar nemzet fogalma még egy fokkal kuszább lett.

„...ha valaki brassói szász felmenőkkel rendelkezik, de kötődik a magyar kultúrához, a magyar nemzethez és valamilyen szinten beszéli a nyelvet, akkor ő ugyanúgy megkaphatja a magyar állampolgárságot, mint azok, akik önmagukat etnikai értelemben vallják magyarnak.”

Habár annyiban tisztult a kép, hogy egyre biztosabb az, hogy a magyar állampolgárságnak és a magyar nemzetiségnek semmi köze egymáshoz (azaz a világon bárki kaphat magyar állampolgárságot, pl. néhány százezer kínai is, szigorúan a pragmatizmus jegyében).

Pedig a Kedves Vezető országlásának kezdete óta mást se csinál, csak mindent „nemzetiesít”, már együttműködni is nemzeti rendszerben kell. Ezzel szemben elsőszámú vazallusa most azt mondja, hogy az államiság két fundamentumának, azaz az állampolgárságnak és a nemzetnek semmi köze egymáshoz. Node, akkor ezek szerint Magyarország nem nemzetállam. Ha pedig nem az, akkor nincs más lehetőség, minthogy területi alapon létezik Magyarország. Imígyen a magyar állam sem több mint ennek a területnek a szuverenitását, az itt élők életkörülményeit biztosítani hívatott adminisztratív/technikai szervezet, amelynek technokrata működési elvei vannak. Jelenleg ennek a szervezetnek a működési szabályozásában a döntéshozók kiválasztása a képviseleti demokrácia szabályai szerint zajlik.

Ebben az esetben azonban a szavazati jog megadása ezzel a működési elvvel semmilyen összhangban nincs. Kizárólag pártpolitikai önérdeket szolgál érzelmi demagógiába burkolva.

Attól tartok ezt a helyzetet sok anyaországi magyar is felismeri. Ha pedig felismerik, akkor lehet megváltozik a hozzáállásuk azok felé, akik leegyszerűsítve a helyzetet: szavaznak, de döntésük következményeit nem kell viselniük. Eképpen pedig eddigi munkásságát - azaz szent küldetését - példaszerűen beteljesíti a Kedves Vezető, hiszen állami/törvényi szintre emeli a turáni átkot.

A szavazati jog megadásának még egy nagyon fontos következménye lesz. Ha egyszer ezt megadta Magyarország pillanatnyi, tünékeny pártpolitikai érdekek miatt, akkor ha bárki olyan kerül döntéshozói pozícióba, aki a racionális és logikus gondolkodás mentén felismeri ennek a helyzetnek az ellentmondását és megszüntetné ezt a lehetőséget, akkor annak esélye sem lesz erre. Azaz, ha ezt egyszer megengedjük, akkor visszavonni gyakorlatilag már soha többé nem lehet.

· 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://subnormalia.blog.hu/api/trackback/id/tr822542403

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Petrik Iván - ÉLET ÉS TUDOMÁNY 2011.01.03. 17:55:49

HÉTKÖZNAPI RÉMREGÉNY 9. RÉSZCherbury hosszú percek óta várakozott a pult előtt, ujjával a Nimród vadászújság fényes felületén dobolt. Tekintete a Blikk címlapjára tévedt, óvatlanul elolvasta az egyik főcímet (Belebetegedett a szakításba Nyuszómus...

Trackback: A határon túliak szavazzanak a határon túl! 2010.12.28. 19:28:36

Ha bejön a Fidesz számítása, akkor a következő választásokon – legyen 2014-ben vagy hamarabb – legalább egymillió plusz-szavazatot jó előre elkönyvelhet magának. Ez az állampolgársági törvény hozadéka – amennyiben átmegy Semjén Zsolt ...

Trackback: Fideszenpé trollok 17 milliós Hunhont vizionálnak 2010.12.28. 13:58:17

Csak azok a fránya abortuszok ne lettek volna. Nem tudhatom, mert nem voltam ott, amikor a véleményeket osztották, de a kormányközeli trollok abortuszos cikkekre adott reakciójából úgy veszem le, hogy ezeknek a vadbarmoknak azt mondták, 17 millió hu...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.12.28. 17:39:13

@öcsi55: Még mielőtt el kezd habzani a szád, jelzem, hogy módszereitek alapján ti vagytok a vörösök és a kommunisták, mert ha jobbközép lennétek, ahogy szeretitek villogtatni magatokat, akkor az, hogy bárki ebben az országban rettegjen, eszetekbe sem jutni.

ideologia · http://ideologia.blog.hu 2010.12.28. 17:39:33

Kellene a határontúli magyarok között egy szabályos népszavazást csinálni arról, hogy akarnak-e magyar állampolgárságot szerezni és ideszavazni úgy, hogy ott laknak, adóznak és élnek.

Ha lesz ilyen népszavazás és az eredménye pozitív lesz, akkor én is egyetértek semjénzsocával.

Ez a népszavazás egy analógia-próba is egyben az itteni okostojgliknak.

Netuddki. 2010.12.28. 17:39:55

@-kraci-: Csak írtál egy baromságot én meg megkontráztam...

hakos2 2010.12.28. 17:40:54

@kovi1970:
Kovi és Kilo! Tegyétek a kezeteket a szivetekre és úgy őszintén valljátok be: Az elmult nyolc év "elk.rásában" ti miképpen vállaltatok részt? Persze azon túl, hogy szavaztatok rájuk...

Ez a településekhez való hasonlítgatás pedig nagyon alkalmatlan érv. Tudjátok, a körte az almával....
Apropo, az USA. Tudjátok -e, hogy Olaszország állampolgárságot ad minden olasz származásúnak, még olyanoknak is, akik egy mukkot sem tudnak olaszul, az USA-ban is.És ezek a tengerentúlról választhatnak is.

Biztos azért csinálják, mert ez rossz?

Magyarország érdeke, hogy a határontúli magyarokat minél szorosabban Magyarországhoz fűzze.

Kilo, a normális kommunikáció alatt mit értesz? Amit a baloldali Gyurcsány csinált a baloldali Ficoval? Ez a felvetésed is mutatja, hogy a realitásokat egyáltalán nem ismered...

Kiß B. 2010.12.28. 17:42:46

@ideologia: Nincs rá szükség! Aki kéri az állampolgárságot, az egyben szavaz is. Szabadkán, Kolozsváron és Csíkszeredán óriási az érdeklődés a konzulátusoknál. Aki nem érzi ezt fontosnak, az nem veszi fel. Ennyi!

Netuddki. 2010.12.28. 17:42:52

@-kraci-: Hát a "szíve joga" nem tűnik annak, hogy kötelessége.

De magyarázkodj csak, szórakoztat... ;)

Jofiu 2010.12.28. 17:44:13

@staropramen: Egyelore csak az aki magyarorszagi lakhellyel rendelkezik.
Kulonben ha valaki megszavaz egy bahamai, magyar kotodesut, az magara vessen.
Nem mintha feltetlenul rosszabb mint egyes manapsag nem megszavazott -listas- szarjanko.

Kiß B. 2010.12.28. 17:44:17

@kovi1970: Tehát az a hülyeség, hogy magyar állampolgárok szavaznak a magyar országgyűlés összetételéről? Mert én ezt írtam!

öcsi55 2010.12.28. 17:46:11

@Kilo166: 50-60-as évekért, a komcsik is rettegjenek kissé.

hakos2 2010.12.28. 17:48:24

@ideologia:
Lesz ilyen népszavazás. Mindenki , aki felveszi, az mellette szavaz. Aki pedig nem akarja, nem veszi fel, mindenki szabadon választhat.

Ha csak egyetlen magyar is élni akar ezzel a lehetőséggel, akkor ezt lehetővé kell számára tenni. Mert Magyarországnak minden magyar ember fontos. Éljen az Magyarországon, New Yorkban, Erdélyben vagy a Felvidéken. Ennyi. Erről szól a történet.

2010.12.28. 17:48:29

@hakos2: Elmondhatom, hogy semmilyen formában. Én úgyanúgy támadtam a Gyurcsány-kormány és a Bajnai-kormány hibás lépéseit, mint most az Orbán-kormányét. A normális kommunikációt pedig úgy értem, hogy leülni a szlovák és a román kormányfőkkel, hogy mi ezt és ezt szeretnénk elérni, hogy tudnátok ebben segíteni, mi az ami gondot okozhat. Megvan ennek a nyelve, az eszköze, de leginkább 2010-ben az államhatárokat kellene elfelejteni minden oldalról, mert a pénz ott nem áll meg. A realitásokat pedig ismerem és általában azt keresem, hogyan lehet nyugton élni egymás mellett, ahelyett, hogy egymásnak mutogatjuk, hogy kinek döng nagyobbat a melle.

2010.12.28. 17:49:56

@öcsi55: Ha kitakarítottátok ezeket az embereket a pártotokból, akkor keress meg újra, hogy beszélgessünk, hogyan lehet jövőt építeni.

Netuddki. 2010.12.28. 17:56:17

@hakos2: Tudom bammeg, ha a berluszkóni a kútba ugrik akkor a viktorotok megy utána.

A maszopra meg szavazott a hóhér.

De félretéve a tréfát és szívre tett kézzel írom ;) én bizony nem hiszek egy magyar politikusnak sem. Ha itt pedzegetik a htm-ok választójogát akkor az a legelső, hogy elkezdek gyanakodni. Főleg hogy maga a kérdés felvetése is akkora hülyeség mint ide újdelhi...

hakos2 2010.12.28. 17:58:15

@Kilo166:
Ez a naivitás már szinte elképesztő: Tudod a párbeszédhez két fél kell. És mi van, ha ők épp az ellenkezőjét akarják, mondjuk mi azt akarjuk, hogy a magyarok maradjanak magyarok, ők meg nem....

Egyébként Orbán leült már kétszer Radicovával, a román elnök meg tegezi őt. Úgyhogy beszélgetnek, de ez nem azt jelenti, hogy a magyar érdekeket fel kellene adni. Látod a baloldal hiába adott volna fel mindent a békesség kedvéért, és nem kongatta a mellét, végül mégiscsak a határontúli magyarok feje kongott Fico ütései alatt...
Vannak helyzetek, amikor a konflliktust is vállalni kell, egyébként esélyed sincs túlélni....

hakos2 2010.12.28. 18:02:21

@kovi1970:
Szerinted. És akkor mi van?
- ezt nem sértésnek szánom, de ha te képtelen vagy szélesebb összefüggésekben gondolkodni, az még nem jelenti, hogy nem is lehet...

Netuddki. 2010.12.28. 18:02:23

@ideologia: "Kellene a határontúli magyarok között egy szabályos népszavazást csinálni arról, hogy akarnak-e magyar állampolgárságot szerezni és ideszavazni úgy, hogy ott laknak, adóznak és élnek."

Lehetőleg az ottani ország költségén mi...

Netuddki. 2010.12.28. 18:03:38

@-kraci-: Ne forgasd ki a szavaimat. Jól tudod, hogy most a határon túli magyarok itteni választójogáról vitatkozunk.

Netuddki. 2010.12.28. 18:05:47

@hakos2: "És akkor mi van?"

Pontosan ez a fidesz hozzáállása. "És akkor mi van?" Kicsit hőbörögnek aztán minden megy tovább. Vagy nem. Egyszer kihúzzátok a gyufát. Ennyi.

Kiß B. 2010.12.28. 18:08:56

@kovi1970: Akik felveszik a magyar állampolgárságot!

kalapácstollú 2010.12.28. 18:11:54

"Habár annyiban tisztult a kép, hogy egyre biztosabb az, hogy a magyar állampolgárságnak és a magyar nemzetiségnek semmi köze egymáshoz"

Félreértés ne essék, nem tömjénzsoltot kívánom megvédeni (száradjon le a kezem, ha ilyesmit tennék! :))), de miért is kellene egybeesnie a magyar nemzetiségnek a magyar állampolgársággal? A történelmi Mo. lakosságának alig fele volt magyar nemzetiségű. A másik felének "lemenői" is kaphatnak magyar állampolgárságot, ha van kötődésük. Ez szerintem korrekt.

kalapácstollú 2010.12.28. 18:13:57

off
A posztíró óriási ellentmondásba került saját magával. Annyira nyilvánvaló, hogy nem is fejtem ki, legfeljebb csak, ha ő nem veszi észre és direkte kéri.
De úgysem teszi, mert magának sem vallja be.
;)
on

dr. Tonyk 2010.12.28. 18:26:05

Van szerbiai ismerősöm.
Ő azt mondja, neki azért lesz jó az állampolgárság, mert magyar állapolgárként jogosult lesz TB alapellátásokra, családi pótlékra, gyes-re. Mikor megkérdeztem, hogy akkor ide is költözöl és fizetsz, ugye? Válasz: "Eszem ágában sincs, de ezek mind járnak mert Magyar állampolgár leszek!"

Hát a lóf@szt....

A másik, meg az hogy ez nem más mint a hatalom egyértelmű bebetonozásának előkészítése. De ezt mint tudjuk be is ismerték. Ennyi.

hakos2 2010.12.28. 18:26:05

@kovi1970:
Pontosan. A balliberálisok 2002 és 2010 között kihúzták a gyufát. Ezért most nem ők mondják meg, miként legyenek a dolgok. A Fidesznél majd meglátjuk 2014-ben.

Te nem adnál a határontúli magyaroknak szavazati jogot semmilyen formában. Azután a spektrum másik szélén vannak, akik visszafoglalnának minden magyarlakta területet. (Nem tudom melyik szélsőséget képviselik többen).

Mindenesetre most a Fidesz kormányoz, és nem azért szavaztak rájuk, hogy a te utasításaid szerint járjanak el. Ha neked jobban menne, akkor győzd meg a választókat és szerezz kétharmadot. (elég lesz, ha 52 százalék rád szavaz), és akkor a te szavad lesz a döntő.

finomanarancs 2010.12.28. 18:28:07

@hakos2: rendben. tartsanak népszavazást a határon túliak szavazati jogáról. Ne a ghonosz felcsúti törpe döntse el, hogy a nép mit akar.

hakos2 2010.12.28. 18:31:07

@Tonyk: Ha a szerbiai ismerősöd ezt gondolja, akkor nagyot fog csalódni, rögtön fel is hívhatod és elmondhatod neki, hogy mindez nem jár a magyar állampolgársággal...ne hagyd őt tévedésben...

Mondjuk pár képviselővel nehezen betonozzák be magukat...a dolog egyszerűen alkalmatlan erre...ennyi

Egyébként vicces, amikor egy kétharmados többséggel rendelkező kormányt bebetonozási szándékkal vádolnak...hahó ébredj fel....be vannak már ők betonozva rendesen...:)))

regress 2010.12.28. 18:34:12

és az amerikai magyarok???hakos2,nekem sok rokonom él kint pl.húgom,ne tudd meg mennyire utálják viktort.ha a nevét hallják,mindenhova köpnek csak a földre nem.

Kiß B. 2010.12.28. 18:35:03

@Tonyk: Lófaszt! Vagy egy provokátor vagy, vagy tájékozatlan! De ha nem tudod, olvass utána: www.allampolgarsag.gov.hu/index.php?option=com_content&view=category&id=27&Itemid=65

Nekem Délvidéki barátaim vannak, nem szerbiaiak, és ők semmit nem akarnak a magyar államtól, csak azt, hogy ismerje el az ő magyarságukat is!

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.12.28. 18:36:21

Milyen jo lesz, hogy majd olyan emberek donthetnek az itt elok sorsarol akik a budos eletben be nem tennek a labukat ebbe a mocsarba.

Kiß B. 2010.12.28. 18:39:15

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: ennek fuss neki még egyszer szerintem!

dr. Tonyk 2010.12.28. 18:45:41

@-kraci-:
De jó, hogy Te jobban tudod, hogy nekem mind mondanak odakinn... barom.

dr. Tonyk 2010.12.28. 18:46:53

@hakos2:
"Egyébként vicces, amikor egy kétharmados többséggel rendelkező kormányt bebetonozási szándékkal vádolnak...hahó ébredj fel....be vannak már ők betonozva rendesen...:))) "

Ezt ők maguk mondták, Te is hallhattad. (De nem is erre a négy évre gondoltak.)

hakos2 2010.12.28. 18:50:34

@finomanarancs:
Hahó, volt egy ilyen szavazás, úgy hívják, hogy " országgyűlési választás". Te hol voltál akkor?
A "felcsúti törpéd" indult egy párt élén.....és nyert. 2014-ben te is indulhatsz, és ha ügyes vagy és legyőzöd a törpéd (gondolom daliás szép szál legény lehetsz), akkor te leszel a nyerő....:)))

hakos2 2010.12.28. 18:52:18

@Tonyk:
Gondolom Mikola beszólására gondolsz. Hát Mikola nem jogász. Annyit is ért az, amit mondott. Tévedett.

Kiß B. 2010.12.28. 18:52:36

@Tonyk: Ott a link, olvass, ha sötétek a barátaid, akkor meg világosítsd fel őket! Nekem pont Délvidéken rengeteg ismerősöm él, ők pontosan tudják, hogy amit írtál, az nem jár az állampolgárság mellé! Ettől még lehetnek persze tudatlanok a te ismerőseid, de ahogy ide beírtad az egészet, az általánosító és hazug. Azt sugallja, hogy a határon túli magyarok többsége anyagi érdekből szeretne állampolgárságot kapni, másrészt pedig, hogy ez a magyarországi adófizetőkre ilyen plusz terheket ró! Ez mindkettő hazugság!

Jofiu 2010.12.28. 18:58:53

@campobaszo: "69. § (1) A Magyar Köztársaságban senkit nem lehet magyar állampolgárságától önkényesen megfosztani."
Kulonben politikai bosszubol is ki lehetne kozositeni. Vagy barmi szeszelybol.
Amig ez az alkotmanyban van addig a dolog egyiranyu!

dr. Tonyk 2010.12.28. 19:04:14

@-kraci-:
Nem barátot mondtam ismerős. Nagy különbség. De nem ez a lényeg.

"Ettől még lehetnek persze tudatlanok a te ismerőseid, de ahogy ide beírtad az egészet, az általánosító és hazug. Azt sugallja, "

És még én vagyok a provokátor. Olyat adsz a számba, amit nem mondtam. Kérlek idézd ahol ezeket leírtam! De akár azt idézd, ami sugallja ez!

Másrészről fogalmad sincs ki vagyok. Feleségem szerbiai magyar.
Annyira nincsenek oda az ötletért, annak ellenére hogy az édesapja azért nem kapta meg a magyar állampolgárásgot (mert külföldön melózik, és keveset van itthon. Aztán kiderült, hogy mivel beszél arabul, megpróbálták rávenni, hogy szállítson infókat haza. De az öreg muja és nemet mondott. Kíváncsi leszek most mi lesz az elutasítás oka.)

Dr. Klein Imre · http://subnormalia.blog.hu 2010.12.28. 19:06:31

@-kraci-:
Számos határontúli barátom van, s pontosan ezt akarják, amit te mondasz. Csakhát az "anyaország" megint elkezd gusztustalankodni az ő rovásukra. Az ilyen Semjén-féle felvetésektől teli van már a hócipőm, egyszer mág megsz*pattuk magunk, amikor megszavaztattak bennünket a mocskok a kettős állampolgárságról... Most újra eljátszuk. Számalmas pöcsök vagyunk.

Kiß B. 2010.12.28. 19:11:26

@Tonyk: Én nem személyeskedni akarok, de tényleg úgy jött le amit írtál, hogy most nekünk kellene félni a határon túliaktól. 2004-ben ennek egy nemzet itta meg a levét, ezért is reagálok erre egy kicsit hevesebben. Remélem, hogy az apósod megkapja az állampolgárságot, ha kéri!

Zz_ 2010.12.28. 19:13:31

Ha a 300 Ft-ról lehetett népszavazás, erről is lehet, nem?!!

2010.12.28. 19:17:45

@hakos2: Semmi közöm a naívitáshoz, csak reálisan gondolkodom. Ezzel stílussal pedig ne jelenj meg nemzetközi szinten, mert esetleg fel leszel háborodva, ha rád basszák az ajtót.

31/48 2010.12.28. 19:20:36

@Checkpoint Charlie: attól függetlenül ez nagyon jó ötlet.

öcsi55 2010.12.28. 19:23:44

Elvtársak!
2/3 az 2/3.......
A dolgok pedig úgy fognak történni,ahogy a Fidesz akarja.Ha tetszik,ha nem.

hakos2 2010.12.28. 19:26:30

@Kilo166:
Ne haragudj, de ha szerinted reális, amit mondasz, akkor tessék, valósítsd meg....
Holnap utazz ki Erdélybe és intézd el jóbarátilag a románoknál, hogy a székelyföldön legyen Dél -Tirol 2. Ha úgy gondolod, hogy ehhez csak jó kommunikáció kell a románokkal...:)))

hakos2 2010.12.28. 19:29:33

@Kilo166:
Te tényleg úgy gondolod, hogy az életben vagy akár a diplomáciában az érdekek képviseletében nem kell a konfliktusokat is felvállalni, ha valamit el akarsz érni?

poppeszku 2010.12.28. 19:33:36

Nagyszalontán élek,Nagyanyám Balaton mellet született.Az összes felmenőm magyar,vagy itteni,vagy ottani.Állítom,hogy magyarabb vagyok a magyarországiak jó 40 százalékánál.Eszem ágában sincs állampolgárságért folyamodni.Szavazni pedig itt se,nemhogy máshol.Ha a szavazás változtatna valamit,akkor be lenne tiltva.A Kádár rendszerben bejártam Magyarországot.Most már nincs miért átmenjek a 10 km-re lévő határon.Itt több szeretet van,meg természeti szépség.Miattam ne aggódjatok.

Kiß B. 2010.12.28. 19:34:01

@Klein Imre: Pont ezért nem a politika a fontos! Magunk miatt fontos! Számtalanszor tették fel nekem a kérdést Dunaszerdahelyen, Munkácson, Székelyudvarhelyen vagy Temerinben, hogy ők mitől kevésbé magyarok, mint mi? Erre amikor azt mondom, hogy természetesen semmitől, ők azt mondják, hogy ezt csak én mondom, nem Budapest, nem Magyarország! Én csak szemlesütés nélkül szeretnék megfelelni erre a kérdésre! 2004 óta sokszor, nagyon sokszor fordítottam félre emiatt a fejem keserű szájízzel. Sokat járok a Kárpát-medencében, régi határon innen és túl. Mindenütt vannak jó és rossz emberek, de a történelem igazságtalansága miatt X faluban természetes, hogy mindenki magyar állampolgár míg Y-ban román, Z-ben szerb. Derék, magyarul élő, érző, imádkozó és gondolkozó emberek! Milyen gonosz, szemétre való népség vagyunk, hogy megtagadjuk tőlük azt az állampolgárságot, amiről ők soha nem mondtak le, hanem erőszakkal elvették az tőlük?! Hogy nincs bennünk annyi gerinc, hogy tisztességben megőszült emberek boldogságát, jogos jussát megtagadjuk kicsinyességből?! Ha a magyarság viszi valamire, csak is együtt. Ha már nem számít a másik magyarsága, fel sem érdemes holnap kelnünk! Óriási munka a magyarságot újraegyesíteni, de ezt a fejekben, a lelkekben kell elkezdeni! Ez a mi kötelességünk, a magyar nemzeté, magyar embereké határokon innen és túl! Szóval: nem érdekelnek a pártok, az emberek érdekelnek!

sutyerák 2010.12.28. 19:34:49

@hakos2: Téged is onnan evett ide a rosseb,mi?
-ha vagy annyira vak,hogy nem látod:orbán az aki legjobban lenézi a magyar zembereket,akkor nem látod meg soha azt sem,hogy épp így az erdélyieket is lenézi a végtelenségig.
-nem ismerted ki orbánt,mert szépeket mond.
persze.
nagyjából az ellenkezőjére számíthatsz,mint amit blöfföl ez a szélhámos,-és akkor nem csalódsz nagyot!

dr. Tonyk 2010.12.28. 19:37:41

@Tonyk: Kéri, de nem fogja megkapni (annak ellenére, hogy oda-vissza minden felmenője Magyar), mert egy olyan országban melózik, ami esetleg -hozzáteszem, szerintük- rejthet egy kis nemzetbiztonsági kockázatot.

Kis, köcsög 2x éves nyikhaj döntött a sorsáról annó. Aki szerint jobb Magyarországnak egy csóringer senkiházi, aki segélyért folyamodik majd, mint egy jól kereső, jól szituált, MAGYAR családapa, aki (ide adózna) egy olyan országban DOLGOZIK, ami nem teszik nekik.

"2004-ben ennek egy nemzet itta meg a levét"

A nép akarta így. Ha úgy tetszik a Zemberek. Érdekes, az is, hogy a "nekünk" tetsző eredmény jön ki, akkor a Zemberek akrták, ha meg nem akkor ez milyen káros, nemzetromboló. Viceversa nem működik????!!!! Vagy mi van most akkor?

sutyerák 2010.12.28. 19:38:49

@-kraci-: nemzettársad lehet nagybetűvel,meg angyalkákkal is övezve,könnyekkel leírva,de szavazati jog az ott adózóknak jár és kész

Dr. Klein Imre · http://subnormalia.blog.hu 2010.12.28. 19:39:15

@-kraci-:
Miért? Én mást mondtam volna? Én nem akarom szégyellni magam csak azért, mert egy rakás anyaszomorító játszik velünk...

@poppeszku:
Nem is téged féltelek testvér. Magunkat. Ha olvasgatsz kicsit a kommentek közt, akkor láthatod, hogy mitől...

sutyerák 2010.12.28. 19:41:45

@Checkpoint Charlie: lóxart vannak a határaink mentén.

Kiß B. 2010.12.28. 19:41:45

@poppeszku: Pont ezt írtam az előbb, hogy ide vezet ez! Kérlek, fontold meg még az állampolgárság kérdését. Én aki sokat járok itt is ott is, itt a félelmest, ott a sértődöttséget látom, És azt hiszem, hogy mindegyik alaptalan! Nem tudom (sejtésem azért van), hogy kinek áll érdeklben éket verni magyar és magyar közé, mi csak egyet tehetünk, ne hagyjuk!

Ezt a linket fogadjátok jó szívvel, szerintem ebben minden benne van: www.youtube.com/watch?v=KQB1-8LA4dk

Kiß B. 2010.12.28. 19:44:02

@Tonyk: Az igenek voltak többségben. Más kérdés, hogy szégyen, hogy eleve feltették. A magyar államnak kötelessége lett volna visszaadni, nem egy fidesz-mszp szavazást kreálni belőle!

Kiß B. 2010.12.28. 19:46:23

@sutyerák: A szavazati jog állampolgársághoz köthető, véletlen sem adózáshoz!

sutyerák 2010.12.28. 19:46:50

@Klein Imre: persze.
nem voltak hajlandóak megszólalni magyarul a komáromi boltban,meg a pécsen röhögtek rajtunk a jól élő jugó-magyar tesóink.
-emlékszünk.
-nem haragszunk,csak ne játsszák most a nagymagyart,mert pont jól jöhet még nekik.

sutyerák 2010.12.28. 19:48:35

@-kraci-: meg lakhelyhez.
-semjén-félhüle főnököd szerint meg ennyi erővel tízezer pákó is szavazhat,mert magyarnak vallja majd magát és elhadar 5 sort matyariul.

victor vacendak 2010.12.28. 19:51:46

Innen romániából (nem erdélyből, talán csángóföld áll a legközelebb a pontos helytől) úgy vélem, a 60 körüli generáció talán fideszre szavazna, a fiatalabbak, akik éltek, dolgzotak magyarországon 98-02 között is, azok viszont nem. Természetesen cseppet sem reprezentatív, csupán az Ady endre gyorson eltöltött éveim alatt halmozódott társalgások tapasztalatai alapján mondom ezt. Így nem biztos, hogy OVI számításai bejönnek, ha lesz szavazati jog...

dr. Tonyk 2010.12.28. 19:52:06

@-kraci-:
Többségről beszélni egy eredménytelen népszavazáson, hát mit ne mondjak eléggé komikus. Kb. olyan, mint az "De az én apukám meg erősebb!".

Kiß B. 2010.12.28. 19:54:24

@sutyerák: nekem a semlyén pont annyira főnököm mint neked, szóval nem értem második személyt :)

Ha olvastad a javaslatot, abban az van, hogy listán szavazhat minden állampolgár (itt jönnek képben a magyarországi lakcím nélküli határon túli magyarok), egyéniben ők nyilván nem szavaznak. Szerintem ez korrekt.

Ha meg már pákók: ez a szomorú, hogy ők eddig is jobban megkapták, mint, mint pl a székelyek. Meg mitől gondoljátuk, hogy egy pozsonyi vagy kolozsvári értelmiségi kevésbé megfontoltan szavazna, mint egy itteni analfabéta bokorlakó. Mert tudtommal itthon is szavaznak szép számmal, akik egy fillér adót az életben nem fizettek be...

sutyerák 2010.12.28. 19:54:51

Persze semjén a tulok,semmit sem vesz észre kijelentésének abból az esetleges áthallásából,hogy majd ő mondja meg ki a magyar(vö:goebbels-ki a zsidó),-és te sem veszed észre,hogy ez ugyanannak az érmének az egyik fele,aminek másik oldalán az van:ki nem magyar!!
-ha kevés lesz az új szavazó,majd a régiektől vonják meg a szavazati jogot.
ezektől a nazional-bolsevik orbánpartei-ktől kitelik.

Kiß B. 2010.12.28. 19:56:52

@Tonyk: Igen az én példám pont olyan fos mint a tiéd. Mert te meg a "zemberek döntéséről" beszéltél egy érvénytelen népszavazásnál. Szóval egyezzünk ki abban, hogy 2004-ben semmi mást nem deklaráltunk, csak azt, hogy szarháziak vagyunk (tisztelet a kivételnek)!

Kiß B. 2010.12.28. 19:59:01

@sutyerák: ez azért elég hagymázas teória :)

Maradjunk a tényeknél, jövő héttől megnő az állampolgáraink száma, akik bizonyos feltételek mellett szavazhatnak is!

sutyerák 2010.12.28. 19:59:55

@-kraci-: semjént nyugodtan írjad pontos jével,kicsi kezdőbetűvel nem muszáj,-én is csak azóta írom így a fideszt,amióta pitiánerségükben egy újságkampányban az mszp-kisebb betűvel szedették.
-egyébként meg mindenki ott szavazzon ahol él,-a többi csak hablaty és átverés.

sutyerák 2010.12.28. 20:01:48

@-kraci-: és azt,hogy a szájtépő fidesz letojja a nép döntését,ha az nem passzol az orbáni fantáziavilághoz.

dr. Tonyk 2010.12.28. 20:02:38

@-kraci-:
Amennyiben a szarháziság abban merül ki, hogy esetlegesen védem a gyermekeim attól, hogy olyanok döntsenek a sorsukról, akik semennyiben nem viselik a döntésük következményét, akkor igen szarházi vagyok és nem tudom melldöngetve eljátszani a nagymagyart.

sutyerák 2010.12.28. 20:04:11

@-kraci-: Nőjön.
-én meg kérem a szlovák állampolgárságot,mert nagyszüleim onnan származnak és az is jobb hely lett,mint a 20 év alatt a magyarság pestise-orbán által leamortizált magyarisztán.

sutyerák 2010.12.28. 20:06:00

Petőfi is csak egy szerbhorvát libsi,szoci volt.
szegény.

Kiß B. 2010.12.28. 20:06:48

@sutyerák: Isten veled! vagy hogy pc legyek: Zbohom!

Kiß B. 2010.12.28. 20:07:55

@Tonyk: Úgy látom, hogy a kicsit sem igazán sikerül.

sutyerák 2010.12.28. 20:09:32

A SZÁJHŐSÖK

Meddig tart ez őrült hangzavar még?

Meddig bőgtök még a hon nevében?

Kinek a hon mindig ajkain van,

Nincsen annak, soha sincs szivében!

Mit használtok kofanyelvetekkel?

Évrül-évre folyvást tart a zaj,

És nem ott-e, ahol volt, a nemzet?

Nincs-e még meg minden régi baj?

Tenni, tenni! a helyett, hogy szóval

Az időt így elharácsoljátok;

Várva néz rég s oly hiába néz az

Isten napja s a világ reátok.

Nyujtsátok ki tettre a kezet már

S áldozatra zsebeiteket,

Tápláljátok végre a hazát, ki

Oly sokáig táplált titeket.

Áldozat s tett, ez a két tükör, mely

A valódi honfiút mutatja,

De ti gyáva s önző szívek vagytok,

Tettre gyávák s önzők áldozatra.

Hiszem én, hogy mint a fák tavasszal,

Megifjodnak a vén nemzetek,

De ti hernyók új lombot nem adtok,

Sőt a régit is leeszitek.

S oh mi vakság! fölemelte még a

Népszerűség őket paizsára,

Az elámult sokaság, miképen

Megváltóit, karjaiba zárja.

Megváltók? ők a hon eladói,

Elveszünk ez ordítók miatt…

Rólok tudja ellenünk, hogy félünk,

Mert a félénk eb mindég ugat.

Én ugyan nem állok a sereghez,

Mely kiséri őket ujjongatva,

És ha egykor közibök vetődöm,

Nem egyébért lépek e csapatba,

Csak azért, hogy fölfordítsam majd ez

Ál nagyok győzelmi szekerét,

S haragomnak ostorával vágjam

Arcaikra a bitó jelét!

Kiß B. 2010.12.28. 20:09:33

@sutyerák: Azt hiszem, ezéért Petőfi minimum leköpne téged :)

dr. Tonyk 2010.12.28. 20:12:41

@-kraci-: Te viszont eljátszhatod....

Kiß B. 2010.12.28. 20:14:06

@sutyerák: Nagyon jó, és találó idézet! Különösen ez a rész vág ide:

"Áldozat s tett, ez a két tükör, mely

A valódi honfiút mutatja,

De ti gyáva s önző szívek vagytok,

Tettre gyávák s önzők áldozatra."

sutyerák 2010.12.28. 20:15:39

-csak azt írtam,hogy orbán tévéhangja,szíjjártó miként vélekedne ma Petőfiről.

Kiß B. 2010.12.28. 20:15:51

@Tonyk: Én nem játszok el semmit. És nem féltem a családomat a saját fajtájától, különösen úgy, hogy van valós ok, amitől félteni lehet!

hakos2 2010.12.28. 20:17:17

@sutyerák:
A nagyszüleid hogyan kerültek Magyarországra? Elmesélték?

A zorbánfóbiádat pedig kezeltesd - kissé betegesen hat....

dr. Tonyk 2010.12.28. 20:17:43

@-kraci-:
:) Megyek hozzád holnap és döntök a nappalid színéről, oksa? :)

sutyerák 2010.12.28. 20:19:37

no,viszlát
ma szégyen úgy magyarnak lennünk,hogy a magyarság legócskábbjai sajátítják ki mindazt ami elvekhez semmi közük az égvilágon.
ui:kokárdát akkor fogok föltenni legközelebb amikor orbán és bűnbandája eltünik a színről.

öcsi55 2010.12.28. 20:29:31

@sutyerák: te még életedben,nem hordtál kokárdát,esetleg vörös csillagot !

hakos2 2010.12.28. 20:32:14

@sutyerák:
No menj csak, úgyis amikor belekeverted goebelset és a zsidókat, onnantól minden szöveged komolytalanná vált.... egyébként az ilyen ember kokárdát ne hordjon, nem méltó rá

Komáromban meg szerinted ki az aki nem akart magyarul kiszolgálni, te sutymó? Csaknem azt hiszed, hogy a magyarok?
A szerencsétlen saját maga megtapasztalhatja, hogy mit kell átélniük az ottani magyaroknak, és akkor ahelyett, hogy együttérezne velük, még rájuk kezd el haragudni.

hakos2 2010.12.28. 20:34:15

@Tonyk:
Nem unod már ezeket a süket párhuzamokat? Az ország nem a te nappalid.....

Jofiu 2010.12.28. 21:08:08

@hakos2: Ezert parhuzam, es nem egyenlosegjel. ; )
:D
Semmi gond a parhuzammal.
Mellesleg lehet itt magyarsagrol meg szegyenrol papolni, de minek, mikor ti is tudjatok egyaltalan nem ez a nemes oka volt a kezdemenyezesnek, kozel sem, nem utolsosorban tizenegynehany ev utan hogy szabadon valaszthatunk, hirtelen eszukbe jutott. Aki kezdemenyezte az szegyellhetne magat, nagyon, de nem, dongeti a mellet inkabb. Ez a szegyen, a pofatlan kepmutatas.
Nem ez a jele a megbecsulesunkne es nem egy homalyos konkretumu de hangos elvekkel talalt torvenyt hozunk. Nagyon nagy baj ha ez barkinek igazan szamit. Ugy ertem EZ szamit igazan, csak ez, csak igy.
Csak bonyolitja a szitut, hagyjuk mar a francba. Aki igazan allampolgar akar lenni az megoldja ezutan is, csak nem fog az olebe hullani, csak mert egyes politikusok igy akarnak szimpatizansokat fogni.

2010.12.28. 21:39:58

@hakos2: Igen, úgy gondolom, hogy kommunikálni kell arról, amit el szeretnénk érni. Ha nem megy, lehet szó konfliktusról, de ha szeretnék jóban lenni a szomszédokkal, nem azzal kezdek, hogy az asztal közepére szarok.

2010.12.28. 21:41:45

@hakos2: Jah, tényleg úgy gondolom, hogy a 2014-es választásra kellene valamit produkálni, mert a Fidesz után lesz mit takarítani, az MSZP pedig nem lesz alternatíva.

2010.12.28. 21:45:54

@poppeszku: Nah, erről beszéltem. Sajnos az Erdélyben élő magyarok kenterbe vernek minket irodalomból és nyelvtanból. Tehát az orbáni "majd én megmondom ki a magyar" politika csak ellenségeskedést szül. Elsődlegesen mindenki kenyeret akar tenni az asztalra és utána foglalkozik a nemzeti érzésekkel.

2010.12.28. 21:54:39

@-kraci-: Petőfi mire addig a leköpésig eljutna, már teljesen ki lenne a száradva a szája, mert azt sem hagyná szó nélkül, amit ti műveltek. A magyar nemzeti tudat szétgyalázása szavazatok miatt. Szánalmas.

2010.12.28. 21:56:29

@sutyerák: csatlakozom, addig csak itthon a négy fal között fogom viselni.

k12pista 2010.12.28. 21:57:25

Poppescunak szeretettel és a ződmagyarkodóknak:

Kettős állampolgár vok. Tíz éve szvazhatnék a magyar és a román választáson is.
Mióta MO-n vok + sem fordul a fejemben, hogy a román választásokon részt vegyek.
Addig meg nem szóltam bele a MO-n történtekbe.

Én egy szabad demokratikus ember vagyok. nem félek.
lehet az legelső alkalommal kb tízezer szerencsétlent képes lesz a MO politoka meghülyiteni és kiállják a 12 órás sort, de ennek utána max 2 - 3 ezeren ha elmennek világszerte

tipikus fityesz gumicsont

2010.12.28. 21:59:13

@k12pista: vigyázz, még a végén te is ballibsi leszel :)

kalandlövész · http://kalandloveszet.hu 2010.12.28. 23:30:17

Azoknak a határontúliaknak akiket ismerek, minden felmenője Magyar katona volt ( II. VH, I. VH, 1848 ), már miért ne szavazhatnának ??????

ideologia · http://ideologia.blog.hu 2010.12.29. 01:43:23

Ha Semjén ezt úgyakarja, hogy egyenrangú állampolgárok legyenek a határon túliak(máshogy nemis nagyon tudnám elképzelni), na az lenne egy gazdasági katasztrófa.
Gondoljatok csak bele, a két német ország amikor egyesült a nyugati, gazdag részt mennyire lerottyantotta az, hogy kb egyenlő szintre kellett hozni a juttatásokat.
Pedig ott a kelet németek egy egész országot és gazdaságot tettek a közösbe, a határon túliak pedig nem fognak hozni semmit, csak a nemzettudatot meg a magyarságot. Ez nem elég sajnos ahhoz, hogy a dolog működőképes legyen! Aki ezt nem látja az vagy propagandista vagy ostoba.
Úgy meg lehetne oldani, hogy aki ide fizeti az szja-t vagy tb-t, az kapjon meg mindent, de e nélkül büszke magyar nemzetünk térdre fog rogyni gazdaságilag.
Én még itthon is bevezetném, hogy csak az szavazhasson, aki adót is fizet.

ideologia · http://ideologia.blog.hu 2010.12.29. 01:46:27

@LEG X:
Meddig akarsz visszamenni? Mondjuk Levédiából vagy Etelközből is idehoznád az apákat? Vagy csak a fiaik számítanak?

Jofiu 2010.12.29. 02:26:27

@LEG X: a katonasag miota determinalja a szavazojogot, meselj!!

Jofiu 2010.12.29. 02:33:50

@ideologia:
"csak az szavazhasson, aki adót is fizet"
tamogatom.
Sulyozottan, es persze nem korlatlanul. Aki aranytalanul sokat keres az ne aranytalanul sokat szavazzon. Es a nulla adozoknak is legyen valami minimalis befolyasuk arra hogyan koltsuk el az adokat.

kormányzó 2010.12.29. 07:37:18

Tulajdonképpen,milyen nemzetről és nemzet egyesítésről dumáltok,húgyagyúak?Ezen a csepp rántott húson egymás vérét innátok,annyira barmok vagytok.Szó sincs nemzet-egyesítésről!Seggfejek! Leváltunk benneteket, mert annyira hülyék vagytok hogy ez már nekünk kínos!Éljen a Párt!Éljen a Kormány!Éljen Megváltó Elqrmány Viktor Őszentsége! A FIMSZMP nyárspolgári tagozata nevében él a nemzetközi okostojáspor.p,s. A nemzet egyesítési projekt alatt,a rablás zavartalanul tart!

dr. Tonyk 2010.12.29. 09:06:31

@hakos2: Nem is az én nappalimról volt szó, de megyek hozzád, és döntök ott is. Nem értem miért nem tetszik az ötlet?
;)

k12pista 2010.12.29. 12:25:28

@Kilo166:
És ha az leszek akkó' mi van?
Ott még nem tart ez az ország remélem, hogy egy szabadelvű konzervatívot elvigyenek, csupán azért mert nem üvölt a farkasokkal.

k12pista 2010.12.29. 12:54:55

@ideologia: Érdekes és megfontolandó a mondadója,
Csak az szavazhasson, aki adót fizet
egyetértek, de akkor fizessen mindenki adót, a nyuggerek is meg a munkanélküliek is, oszt jónapot.
Azaz felbruttósítani mindent, és csak az kapjon országot, aki adót meg tb-t fizet, :)
csupán eg kérdés marad: a gyerekek és diákok után ki fizesse meg mindezt, de ha levonhatom az adómból üsse kavics, fizetek az egyéves fiam után is adót meg tb-t
na milyen az ötlet?

2010.12.29. 16:29:07

@k12pista: Ott még nem. Egyelőre csak a megbélyegzés megy.

mikénehavóna 2011.01.03. 00:22:30

Az EU-n kívüli országokban nagy az érdeklődés az állampolgárság felvétele iránt. Csakhogy tévedésben vannak az urak: a külhoni onokákat az EU-s állampolgárság érdekli, nem más.
süti beállítások módosítása